۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

من خود خواهم!!

خرداد دو سال پيش مسافرت  بوديم كه  پسركم از سرسره افتاد وفك نازنينش شكست. ماجرا چقدر دردناك بود و از سرعين تا  خونه چي كشيدم و ثانيه هاي  اتاق عمل چطور پيچيده ميگذشت ، واينكه دوماه تمام با سرنگ لاي دندوناي فيكس شده اش  غذاي مايع تزريق ميكردم ،يه قصه ديگه ست. اون روز پشت در اتاق عمل،  سي روز ، روزه نذر كردم و يه مسافرت به مشهد . از اونجا كه سلطان  به  مسافرتهاي زيارتي هيچ رقمه اعتقادي نداره و ميگه يه جور بت پرستيه !  مسافرت به مشهد تا الان مونده . ديروز اتفاقي   يه پيشنهادي  بهم شد براي مشهد.  دخترك ميگفت  من مي مونم پيش بابايي . اما واقعيتش ازينكه برم اون بالا و هواپيمام ديگه بزمين نياد ميترسم ! نه براي خودم براي اينكه دختركم بي من بش سخت ميگذره! فكرشم  نميتونم  بكنم كه اگه من نباشم  كي  براش مادري كنه! با زحمت زياد راضيش كردم كه بياد . حالا اگه بميريم سه تايي ميميريم.  يعني من با خيال راحت ميميرم! سلطان هم  ديگه خودش ميدونه وخودش . ميخواست بياد و ما رو تنها نذاره . (چقدر خودخواهـــــــــم؟ خيلي؟؟؟؟ واقعا خودخواهم؟؟) . شايد خودخواه باشم اما يك ادم خودخواه كه  نيستم، يك مادر خودخواهم . دست خودم نيست.
يه عذاب وجدان هم دارم كه  ميگه   ( دختره نميخواست بياد و تو راضيش كردي! )
 اين چند روزه نيستم. اگه ديگه آپ نشدم بدونيد كه من هم توي اون هواپيماي كوفـتي بودم . اميدوارم براي  برگشتن وبازنوشتن  . تا شنبه باي.

فقط همين!!

۲۰ نظر:

محـمد گفت...

خوش بگذره. البته هواپيما پايين مياد ولي يكم سرعتش ممكنه زياد باشه و جاي مناسبي فرود نخوره! پسر گلت رو ببوس. پسوردتم بده من اينجا رو براي شادي روحت آپ كنم روان شاد بشي!

سوژه گفت...

اي بدجنس !
به خاطر تو هم كه شده يه مشهد ديگه بايد نذر كنم تا اين هواپيما سقوط نكنه.

تماشا گفت...

نگران نباش غاقلانه تصمیمی بود ه میشد رو این موضوع گرفت خوش بگذره و اگه رفتی یه جا توبهشت برام بگیر

محـمد گفت...

سوغاتی یادت نره. از پنجره هواپیما بندازش بیرون!

شبلی گفت...

مریض شدن بچه ها یکی از دردناکترین و سخت ترین اتفاقهای زندگی مادرهاست. دلت رو صافی کن؛ ایشالا در سایه لطف امام رضا صحیح و سالم میرین و برمیگردین سوژه عزیز.

zanzalil گفت...

سفر خوش

پرانتز باز گفت...

سلام.
انشاالله که سالم برمیگردید.
سفر بهتون خوش بگذره.

تنهای وحشی گفت...

سفرت بی خطر !

Pemi گفت...

سالم رفتید سالم برمیگردید ولی ایده ی خوبی بود!

گلچهره گفت...

بابا چرا اینقدر منفی؟؟؟الان برگشتی یا نه؟ 5روز گذشته.تو این مدت که هواپیمایی از مشهد سقوط نکرده حالا ببینیم برگشت چی میشه :D

zanzalil گفت...

سلام...نظرت راجع به صفحات لينكستان زن ذليل چيه؟

محـمد گفت...

مي گفتي يه اژدهاي سه سر مي زديم زمين واست. خوش اومدي!

گلچهره گفت...

بیخود اینهمه هزینه خودخواهیت کردی بچه ها رو هم بردی.دیدی سالم و سلامت برگشتی؟ایرلاینای ایران از خیلی جاها بهتر نباشه از بورکینوفاسو که بهتره .دست کم نگیرش

سوژه گفت...

مرسي . مر سي. مرسي دوستان خوبم
من برگشتم از لطف خدا و محبت شما.
بزودي اپ ميشم.

zanzalil گفت...

salam...safar khoob bood?
migam tarrah site soragh nadari?

طاها گفت...

زیارت قبول یه دوست خوب

طاها گفت...

زیارت قبول یه دوست خوب

شبلی گفت...

زیارت قبول و رسیدن بخیر سوژه عزیز.
خدا رو شکر که نگرانیهای قبل از سفر برطرف شد.

zanzalil گفت...

من هم يه مچي از شما گرفتم...اما اينجا خصوصي نداره...چطور بگم؟

سوژه. گفت...

منكه كار ناموسي نكرده ام. همن جا بگو