۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

توپولك!!!

نيم ساعت قبل از سوار شدن به هواپيما،وقتي به يكي از  مسئولين آژانس  به خاطر تاخير 3 ساعته پرواز، اعتراض كردم ، جواب داد كه  توپولوف ها  در دماي بالاي 34 درجه نميتونن بپرن وبايد تا خنك شدن هوا صبر كنيد.
همين موقع پسرم  شنيد و پرسيد : هواپيمامون توپولَــَكه؟ همراهم گفت نه لاغركه! ميخواستيم بخنديم كه صداي فريادش با گريه  بلند شد:" مامان گفته باشم! من با توپولـَـك  جايي نميام."  ديگه هرقدر من وهمراهان وكارمند اژانس بالا پايين پريديم كه بابا همه توپولك ها كه سقوط نميكنن تو گوشش نرفت كه نرفت . دست آخر كارمند باهوش يه تلفن ساختگي  زد و گفت " به خاطر دماي بالا ، هواپيما رو عوض كرديم " .موقع سوار شدن هم خودش و هم خواهرش رو مجبور كرد كه اسم هواپيما رو كه روش نوشته بود بخونند تا مطمئن شن كه ما سرشون كلاه نذاشتيم.كه البته اسم شركت هواپيمايي روش بود نه اسم خود هواپيما.
اينم از سفر زيارتي با دروغ!
پي نوشت: منظورش از  توپولـَـك همون توپولوفه!!



۱۷ نظر:

محـمد گفت...

پسرت از الان داره ياد مي گيره تپل رياد خوب نيست. همون لاغر باشه بهتره. يه دوره بفرستش پيش من!

zanzalil گفت...

تو همون باغ تماشايي؟ يا همكاريد با هم؟ جان من راستشو بگو...شديدا فوضوليم گل كرده

سوژه. گفت...

محض راحت شدن خيال گل پسر فوضول خــــــــــان!! ميگم كه
مطمئن باش كه ما يه نفر نيستيم. خيلي باهم فرق داريم ولي يه جورايي ميشناسمش.
اما اين استنتاجاي تو منو كشته!!
نميدونم چطوري به اينا ميرسي. بپا اين هوشتو برا بانو رو نكني.!!!
(ايكون بد جنسي!!)

zanzalil گفت...

اين پي نوشتت خيلي باحال بود...يعني هوش خواننده رو در حد چماق فرض كردي!
خيلي بامزه بود خاطرتون

پرانتز باز گفت...

سلام.
منم با جناب مستطام zanzalil موافقم.یعنی چی؟ چی فکر کردی؟ من خودم کی باهوشم. آیکون شوخی.
ولی خیلی خندیدم.خدا حفظشون کنه.پسرتونو میگم.

سوژه گفت...

پرانتز باز و zanzalil: همه مزه اين پست به پي نوشتشه!!

تماشا گفت...

پسرک رو ببوس.
ضمنا پی ن.شت هم کاملا لازم بود اخه باید برای بعصیا خیلی توضیح داد تا مطلب رو بگیرند

گلچهره گفت...

چه جالب همین الان یه موضوعی پیش اومد داشتم به اون خودخواهی پست قبلت فک میکردم یهو دیدم برام کامنت گذاشتی...
حالا میدونستی هواپیما توپولفه؟ آخه چند وقت پیش من یه سفر داشتم به آژانسه هم تاکید کرده بودم توپولف نباشه وقتی با یکساعت تاخیر مواجه شدم فهمیدم کلاه سرم گذاشتن.اما دیگه باید سوار میشدم...

سوژه گفت...

اره گلچهره جان. ميدونستم.
شنيدم سياست دولته و به آژانسها تاكيد شده كه اسم هواپيما رو به مسافرا مگن.

گلچهره گفت...

آخه من پول بیشتر هم داده بودم که توپولف نباشه :(

nader beglou گفت...

شاید ده سالی میشه که سوار هواپیما نشدم ولی راستش جدیدا میترسم سوار شم . فکر کنم با شتر مسافرت کنم اطمینانش بیشتر باشه . ببخشید ولی من دیگه دل و جرات توپولوف سوار شدن رو ندارم . در ضمن به نظرم بقیه هم نباید سوارشند . بلاخره اینهاباید بفهمند که مردم از بلاهایی که سرشون میارند شاکی هستند یا نه ؟

خواب های یک آدم بیدار گفت...

توپولوف تو خود روسیه هم پروازش ممنوع شد .

سوژه گفت...

نادر عزيز. من شنيدم كه بيشتر ناوگان هوايي مسافربري ايران توپولفه.
چطوري پروازي بريم و با توپولك نريم؟
راه دريايي هم كه نداريم. اماسفر با قطار و اتوبوس هم يه وقت حسابي ميخوتد و يه حوصله اساسي كه براي همه بخصوص من مقدور نيست.

شاسگول گفت...

خب سوار نشو اين سگ مصب رو!
والله
من كه عمرا به غير ازماموريت هاي اداري كه "مجبور"م برم، سوار هواپيماي داخلي نميشم
حالا هر كردوم
حتي ايرباس و بوئينگ
بچه هام رو هم كه عمرا
هر وقت ازم مي پرسن چرا ما رو سوار هواپيما نمي كني، ميگم هواپيماهاي ايراني خطرناكن
سقوط مي كنند
يعني راستش رو بهشون ميگم كه خيالشون راحت باشه سواري بي سواري
جون بچه هام دلبركم رو كه از سر راه پيدا نكردم!
خودم هم كه مرم ماموريت، فرض رو بر اين مي گيرم كه ديگه قرار نيست برگردم
طوري مي بوسمشون اينگار آخرين بارمه!

تنهــــــــــــــای وحشــــــــــی ی ی گفت...

خب خدارو شکر به سلامتی رسیدید ..

شرمنده کلی اذیت شدید تو وبم ...

اخی نازی ..پسرتون و از طرف من ببوسید

تنهــــــــــــــای وحشــــــــــی ی ی گفت...

خب خدارو شکر به سلامتی رسیدید ..

شرمنده کلی اذیت شدید تو وبم ...

اخی نازی ..پسرتون و از طرف من ببوسید

سوژه گفت...

شاسکول جان . گفتم که من یه مادر خودخواهم یا نمیرم یا اگه رفتم با بچه هام میرم.