۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

نام آشنا !!

 سرم بكار خودم بود و داشتم   رانندگي مو ميكردم .رديف ماشينهاي جلويي اجازه نميدادند سريعتر برونم .  هلن داشت برام ميخوند   " من با تو فهميدم  ... يك مرد مغرور رويايي ام خوبه .....گاهي به يك آغوش دلبستگي بد نيست.... "
تو  آينه ديدمش همين طور كه ميگازوند و ميومد هي  چراغ ميزد. نه جا داشتم بگيرم سمت راست نه ميشد سرعتموبيشتر كنم.  بي خيالش شدم  چند ثانيه بعد با دو سه تا بوق كشدار كه ميدونم هركدومش يه معني  بخصوصي داشت    از سمت راستم  سبقت گرفت . تو سبقت سرشو از شيشه  بيرون آورد  و داد زد  " بيگير اونور  ضعيفه  " .
فقط نميدونم  از كجا اسممو ميدونست  !!!


فقط همين!!

۱۱ نظر:

شاسگول گفت...

چقدر داستان پسركت دلنشين بود.
پسر منم از اين جور سوالها مي كنه
_بابا من بايد با غزل (خواهرش) عروسي كنم؟
_ نميشه كه
_ چرا؟
_ چون خودت كه بزرگ شي، از يكي ديگه خوش ات مياد،
_ نه من هيچ كسو دوست ندارم. اگه بخوام باهاش عروسي كنم چي ميشه؟
_ نميذارن خب، مامانت، بابابزرگ، مامان بزرگ، پليس هم مياد دستگيرت مي كنه
_ پس تو چي؟ چرا خودت رو نگفتي؟ ميذاري؟
_ . . .
_

طاها گفت...

شما می دونید این کلمه از کی وارد تاریخ ما شده؟

ناشناس گفت...

ای بابا :|
آدمایی که دیگرانُ پایین می‌کشن چون حودشون نمی‌تونن برن بالا

zanzalil گفت...

جوابي كه به من دادي واقعا آموزنده بود. كمي هم رانندگيتو بهتر كن!

سوژه. گفت...

طاها->زمان ورودش رو كه نه ولي مكانش رو ميشه حدس زد: سرزمين مقدس عربستان!!

pemi-> يا آدمهايي كه عادت دارن تو سر بقيه بزنن. حالا هر كسي رو به نوعي!

zanzalil-> پس تو بودي؟ خودتو لو دادي!

شلسگول گفت...

تصادف جالبيه
من اسم دخترم رو از روي شعر معروف شاملو برداشتم
. . . تو صلت كدام قصيده اي اي غزل!
دخترا خيلي نازو دوست داشتني ان

شاسگول گفت...

راستي انتخاب اسم دخترت كار خودت بود يا اطرافيان؟!

سوژه. گفت...

شاسكول-> شاسكول جان درسته كه ضعيفه هستم اما اسم بچه هامو قويا خود خود خودم انتخاب كردم . آقاي سلطان هم تاييد وتحسين نمودند. اطرافيان هم پذيرفتند.
دخترها خيلي گلن اما پسرا يه جور عجيبي عاشق مادران.

گلچهره گفت...

سلام دوست عزیز.ضعیفه؟یه درشت بهش میگفتی بفهمه کی ضعیفه اس :D
چقدر کامنت گذاشتن اینجا یه جوری بود.

سوژه. گفت...

سلام.گلچهره جان. من در سكوتم كلي درشت بارش كردم!!!
قسمت نظرات رو درست كردم . مرسي كه گفتي

شبلی گفت...

اینکه تعجب نداره ضعیفه! خانمها در هرچیزی که با هم تفاوت داشته باشن در این اسم اشتراک دارن!