۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

من يك فريب خورده ام!

آقا من اعتراف ميكنم كه فريب تبليغات پوچ بيگانه و ايادي استكبار و منافقين و  دشمنان اسلام و انقلاب را خورده ام و شايعات مبني بر رويت دو ماه در آسمان را علاوه بر اينكه با ساده لوحي تمام باور كرده ام ! آن را از طريق ايميل و اينترنت و ... پخش نموده و نقش موثري در تشويش اذهان داشته ام.
از اينجا    فريبكاري دشمنان  را ببينيد . من اعتراف ميكنم كه اعترافاتم تحت فشار نبوده و با ميل باطني خويش ، بدون ترس از كتك و باتوم و مشت و لگد اين عذرنامه را نگاشته ام . از ملت متعهد و شريف و شهيد پرور عذرخواهي ميكنم. !

فقط همين!!

۸ نظر:

خانم هويج گفت...

منم در آخرين لحظه ها توسط آقاي هويج از خواب غفلت بيدار شدم

ماهی تنگ بلور گفت...

اگه عکس منو میذاشتی کنار پنجره میتونستی 2تا ماه ببینی....اعتماد به نفسو حال میکنی؟

ققنوس گفت...

من هم اعتراف مي كنم كه اين مطلب شما باعث شد تا ساعت 1 شب الاف و سر گردان و حيران رو به آسمان در بالاي پشتبان و به همراه يك ظرف پر از هندوانه به انتظار بنشينم و تا صبح از گردن درد نالان شوم...

طلوع گفت...

منم ندیدم اما فکر می کنم واسه این بوده که از آسمون و ستاره ها زیاد سر در نمیارم.باید منتظر عکس های اختر شناس ها موند.

زن ذليل گفت...

@ خ هويج....خيلي خنده دار بود حرفت هاهاهاااااااااا

ميگم شما اون اتفاق 5 شهريور رو تونستيد ببينيد؟

سوژه. گفت...

زن ذليل جان از لينكي كه توي متن نوشته ام بايد فهميده باشي كه چه بلايي سر حادثه 5 شهريور آمده خب.

زن ذليل گفت...

از شما بشنوم معتبر تره!

سوژه گفت...

شايعه بوده جان ِ برادر . شايعه.