۱۳۸۹ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

اين عشقهاي آبكي !!!

بعد از تماشاي رقص باله :
-   آآآه .
-  چرا آه ميكشي؟
-  من عاشق رقصم  . اگه  تواين  كشور ممنوع  نبود مطمئن باش كه من الان يه رقاصه  با شهرت جهاني بودم.
- يعني بجاي درس مهندسي ، رقاصگي ميخوندي؟!!
- صد در صد!
-  پس  چه خوب  كه  تو اين كشور ممنوعه.
-   بابابزرگ !! . ميگم   اگه من رقاصه  شده بودم تو بازم  با من ازدواج ميكردي؟
-  نميدونم!!
- واقعيتو بگو.
- خوب راستش فكر نكنم!
-  واااااااااي ! چه حيــــــف! فكر نميكني ممكن بود من بميرم ازين  غصه  كه شوهرم تو نشدي؟؟؟؟!
-  خجالت بكش!  خودتو مسخره كن!!

پي نوشت:  بعد انتظار داره باور كنم  وقتي ميگه: عاشقتم!!

فقط همين !!

۱۴ نظر:

گلچهره گفت...

به دل نگیر.خودتم اگه تو برخورد اول میفهمیدی مثلن طرفت DJ شاید جذبش نمیشدی

ناشناس گفت...

پذیرش بعضی شغلا سخته خب. حالا نه فقط این شغل هر شغل دیگه‌ای هم می‌تونه باشه. هر آدمی ممکنه به یه سری چیزا حساس باشه. حالا شما بنیان خانواده رُ حفظش کن. معلومه که دوستت داره :دی ;)

ماهی تنگ بلور گفت...

رقاص میشدی میمرد که یه نگاه بهش بکنی،یه امضا لطفا،همشون دروغ گوی پدر سوخته ان

O2 گفت...

اگه جمیله هم میشدی بازم باهات ازدواج می کرد

O2 گفت...

اگه جمیله هم میشدی بازم باهات ازدواج می کرد

O2 گفت...

اگه جمیله هم میشدی بازم باهات ازدواج می کرد

خانم هويج گفت...

با اجازه ت همه ي آرشيوت رو خوندم.گمونم از "باغ تماشا" رسيدم به بلاگت.
مشتري شدم.
اميدوارم دوست خوبي بشم واسه ت

شاسگول گفت...

خب بعيد هم نبود نكنه
من مرداي ايراني رو خوب مي شناسم
رقاصه ها رو خيلي دوست دارن، ولي نميخوان زن خودشون رقاصه باشه

زن ذليل گفت...

واقعا كه!
ولي اينو بدون كه همسرت عاشقته كه نميخواد تغيير كني و هميني كه هستي و بودي رو دوست داره

سوژه گفت...

به هويج خانم: خوش اومدي دوست خوبم

به همه دوستان: هركس تعريف خودش رو از عشق داره. شايد عاشق بودن ِ تو اندازه ي ليواني از دوست داشتن ِ من باشد!

خانم هويج گفت...

واي خدا مرگم بده!
اين سه تفنگداري كه من دارم 67 فصل داره مال بخش اول. و بيست سال بعدش هم 80 فصل. يعني سر جمع 147 فصل. اما پوروتوس توش نمرد! همه با خير و خوشي رفتن سر كار و زندگيشون!
مال من تقلبيه نكنه؟
حالا چيكار كنم؟؟؟؟؟

طلوع گفت...

اگه کسی عاشق باشه واسش مهمه طرفش چی می خواد و چی واسش مهمه و نباید سد راهش بشه بلکه باید به موفقیتش کمک کنه.تغییر هم جزیی از انسان بودنه اگه آدما تغییر نکنن مثل آب راکد می گندن.همین الان ببیبنین با پارسال چقدر فرق کردین.

خانم هويج گفت...

والله ايني كه من دارم يه جلده. اما به اسم اينكه هر 10 جلد توي يه جلد چاپ شده با من دادن! چند سال پيش!
1700صفحه س!
يه عمري فكر ميكردم كامله! نگو سرم كلاه گذاشتن!
تا اونجاس كه ملكه و مازارين رو دوباره بر ميگردونن تو شهر! و شوهر معشوقه ي دارتنيان (بوناسيو) كه سردسته ي گداها شده رو ميكشن! پورتوس هم بارون شده و ميره سر زندگيش!
اگه يادتونه بگيد چقدر سرم كلاه رفته؟زياد يا كم؟

خانم هويج گفت...

اي فروشنده ي بي معرفت!
گمونم بدونم واسه تولدم چي ميخوام مامانه اينا بخرن:دي
راستش من از كتابخونه كتاب نميگيرم. دوست دارم كتاب داشته باشم.
مرسي به هر حال