۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

بعضي وقتا !

بعضي وقتا دلــم  ميخواد  فيلم زندگيم رو بازنويسي كنم.  يه جاهايشو   پاك كنم و ازنو بنويسم!
يه آدمايي رو حذف كنم  و برعكس يه آدمايي رو سفت بچسبم كه از زندگيم به اين راحتي نرن. يه جاهايي يه كارايي رو نكنم و بعضي جاها يه كارايي رو بكنم كه در لحظه ي خودش  يا جراتشو نداشتم يا لجبازي كردم يا بدتر از همه دست روي دست گذاشتم..حرفايي كه بايد زده ميشد ونزدم، لبخندهايي كه نبايد قايمشون ميكردم ،احساساتي كه نديد گرفتمشون ، يا .....
گاهي  دلم يه تغيير اساسي تو فيلمنامه زندگيم  ميخواد.
احيانا  كسي  جايي  يه  ماشين زمان سراغ نداره؟!

پي نوشت1: من آدم حسرت خوري نيستم اما اين بعضي وقتا ، گاهي سراغم مياد.

فقط همين!!

۱۰ نظر:

O2 گفت...

تبریک تبریک واسه امار وبلاگت . اگر یه ماشین زمان پیدا کردی حتی اگه معاینه فنی هم نداشت من خریدارم

O2 گفت...

تبریک تبریک واسه امار وبلاگت . اگر یه ماشین زمان پیدا کردی حتی اگه معاینه فنی هم نداشت من خریدارم

ققنوس گفت...

سلام عزيز خوبيد؟مطالبتون زيباست...

خانم هويج گفت...

اگه پيدا كردي توروخدا به منم قرض بده كه بد جوري بهش احتياج دارم . مخصوصا اين روزا لازمه يكي رو حتما از زندگي گذشته م بندازم بيرون چون بدجوري تو حالم داره گند ميزنه

سوژه گفت...

o2: مرسی دوست خوبم . ÷یدا کردم خبرت میکنم
ققنوس: خوش امدی
خانم هویج: حتما حواسم بهت هست.

مست مستور... گفت...

چاره اینه که آدم بمیره تا از بعد جسمانیش خارج بشه اونوقت دیگه خودش میشه ماشین زمان سرخود(الیته نسخشو واسه خودم تجویز کردم) :)

سوژه گفت...

مست مستور : خوش اومدی. اره اینم یه راهه اما منظورم الان که زندگیه زمینی داریم بود وگرنه اونطوری که دیگه حله!

شبلی گفت...

این حسیه که در مقاطعی تقریبآ سراغ همه آدمها میاد سوژه جان. هرچند که نمیشه همه چیز گذشته رو عوض کرد اما بازنگری در خود شاید بتونه آینده رو اصلاح کنه.

Reza Mahani گفت...

you just have to reach piece with them

Pemi گفت...

اگه قابل ویرایش بود...