۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

اين فارسي1 ِ دوست داشتني !

تو خونه ي بابام اينا، وقتايي كه بابايي خونه است ،از ساعت 5 عصر هيچ كسي حق نداره  دست به كنترل وكانال تلويزيون بزنه. روي BBC تنظيم ميشه و روي BBC ميمونه تا باباي عزيزم خوابش بگيره. اگه پاي تلويزيون خوابش ببره كه بازم كسي حق نداره  كانال عوض كنه . اما اگه مرحمت كنه و بره رو تختش  آبجي ها به اتفاق ماماني  ميتونن بشينن پاي   فارسي1 . 
 خبرا ميرسه كه بعضي وقتا كه قسمتهاي حساس سريالا پخش ميشه  خواهرا از  بابايي درخواست تعويض كانال  ميكنن اما خوب  ازاونا   اصرار و از بابايي  هميشه انكار . و البته صد در صد ِ مواقع آخر ِ كار امپراطور كوچك  (سايه امپراطوريش پاينده و مستدام باد)  پيروز و برنده ازين ماجرا بيرون مياد .
 تازه يه وقتايي اگه وسط برنامه هاي فارسي1 برسه و مثلا جسيكا  با اون مامان  ناقلاش روي صحنه باشند كه  بي برو برگرد   هر كس كنترل دستشه  سريعا قبل از اينكه بابا به اين دختره گير بده كانال رو عوض ميكنه. خلاصه باباي عزيزم دشمن شماره يك فارسي1 بود ..... تا اينكه ديد چند روزيه ديگه دخترا باهاش كاري ندارن . حتي اسم فارسي1 رو هم نميارن. روز سوم  انگار دلش براي اون بحث و لجبازيها تنگ شده باشه  ، مي پرسه : انگار ديگه  كسي  فارسي1 نميبينه؟!!!! كه بهش ميگن سيگنالش رو زدن ! از حالا با خيال راحت بشين پاي bbc و هي خبراي تكراري ببين و گوش كن.
دو روز بعد خونشون بودم  كه فركانس جديد فارسي1 برام sms شد. سريعا  سرچ كرديم و پيداش كرديم و نشستيم به ديدنش.
نيم ساعتي گذشت  .ديديم بابايي كانال رو كه عوض نكرد هيچي . كنترل رو گذاشت يه كناري و رفت براي خودش چايي ريخت و اومد.من كه هميشه طرف باباي عزيزم هستم  گفتم  : خوب ديگه . بسه . نوبت باباس كه بي بي سي ببينه.
چشم غره هاي بقيه  و فحشاي زير لبي  بود كه طرفم ميومد: خودشيرين كن ِ عوضي، مسخره ي لوس ....
همين موقع  بابايي گفت: نه بابا بذار ببينن.!!  حالا كه فارسي1 حال آخوندا رو گرفته بذار ببينن.  فركانسشو برا همه بفرست تا پوز آخوند جماعت  كش بياد.!!!!     كفففففففففففففففف كرديم!

پي نوشت: من اين سريال  احمقانه ي اسكارو دوست دارم!.ديوانه ام؟! ميدونم كه سريالي نيست كه از لحاظ  پيام سريال  و تكنيك و  ...  رتبه بالايي داشته باشه . شايد خيليا مسخره  بدوننش و بگن  ادماي توش  يه بعدين اما  همين بي شيله پيله بودن و اينكه با يه نگاه ميتوني تا ته شخصيت ادماش رو بخوني و اينكه  گيجت نميكنن ، حتي ادم بداش قشنگ بد ي ميكنن ،  اين  سادگي كاراكتراشو دوست دارم .
فقط همين!!

۶ نظر:

شبلی گفت...

خدا زنده نگه دار پدر رو.
ما قدیما موقع پخش فوتبال عین همین ماجرا رو با مرحوم برادرم داشتیم! فکر میکنم علت اصلی علاقه ام به فوتبال هم همین توفیق اجباری تماشا کردنش در دوران کودکیه!

شخصآ معتقدم اخبار BBC یکی از نامعتبرترین اخبار دنیاست سوژه جان.

ناشناس گفت...

همه که مثل تو دوست خوب نیستند از شما چه پنهون به من فرنکانس دادند سرچ کردم ازین شبکه های چیز (استغفرالله !!)اومد .جون وبلاگ بغلی شوکه شدم !

سوژه گفت...

شبلي عزيز-> براي برادرت خيلي متاسفم.
روحشان شاد.
انوشه-> عجب !

عمو آلبرت گفت...

از این داستان ها تو خونه ی ما هم بوده...اما من زدم فارسی وان رو پکوندم که کسی نره سراغش...آخه اینم شد شبکه...البته قصد توهین ندارم ها....نظر شخصیه...بی بی سی هم آدم سر در نمیاره دروغه یا راست...اصلا کی دروغ می گه کی راست من موندم...

گلچهره گفت...

سوتیت خوب بود.من به نوبه ی خودم 8 از 10 و میدم.حالااگه زن ذلیل چوب لاچرخت نذاره.این فارسی وانه داغونو هم اصلن اسمشو نیار با اون دوبله ی ناجورش

ماهی تنگ بلور گفت...

منم از اینکه کک انداخته به تبمون این آخوندا خوشم میاد،اگه نه کلا تی وی نمیبینم