۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

بازي زمانه!


گفت : خواب ديدم  يه دختر ده دوازده ساله دارم . به چه نازي. اون ميدونست من مامانشم  اما من نه . تو خواب  گيج و حيرون بودم كه اين چه جوري بچه ي منه. من كه يه پسر بيشتر ندارم. اما دختره ازم فاصله ميگرفت . دلگير بود و روشو برميگردوند.
گفتم : چه خواب عجيبي ! شايد بخاطر اينه كه بيشتر وقتا به اين فكر ميكني كه پسرت تنهاس و هميشه  دلت ميخواسته كه يكي ديگه هم كنارش داشته باشي كه تنها نمونه.
گفت : آره شايد. سه چهار سالي ميشه كه ميخوام يه بچه ي ديگه داشته باشم و نميشه.
آهي كشيد وادامه داد : چه  دنياي عجيبيه . چه بازيهايي با ادم ميكنه .شايد برات  نگفته باشم . اوايل ازدواج كه دنبال كاراي گرين كارت و مهاجرت و اين حرفا بودم  به شدت گرفتار و درهم بودم. امكان نداشت بذارم چيزي برنامه هامو بهم بزنه. تو همين گير و دار بود كه حامله شدم . نميشد . اگه بدنيا ميومد  همه كارا  و زحمتام  بهم ميريخت.
   - خوب؟!
   -  سقطش  كردم .
    ميدونستم كه بخاطر وضعيت مادر و پدرش و كارش الان ديگه خيلي تمايلي به رفتن نداره.
 گفتم : واقعا چه دنياي عجيبي !!


  فقط همين!!

۱۴ نظر:

پرشکوه گفت...

آدم گاهی بعضی تصمیمات رو می گیره و بعد در تصمیمش شک میکنه!

دکتر حامد _ ایالت خودمختار روانی ها گفت...

آره شنیدم اینجوری میشه واسه خیلیا.اینم به خاطر هذاب وژدان هستش

نويد گفت...

چي بگم ... اشتباهاتي كه هيچ وقت قابل جبران نيستند و هميشه هم عذاب ئجدان با آدم ميمونه...

ققنوس گفت...

سلام سوژه بانوي گرامي ... خوبين؟ خسته نباشين.

ماهی تنگ بلور گفت...

اگه دخترش بدونه چه لطفی بهش کردن که نذاشتن بیاد تو این دنیا ممنونشم میشه

ققنوس گفت...

بسيار زيبا نوشتين. متنفرم از سقط جنين . به هر دليلي كه باشه غير از پزشكي...

تاتي گفت...

خدايا كاري كن كه آدم هيچ وقت مجبور نباشه چيزي رو كه از گوشت و خونشه از بين ببره .
وجدان درد هم بد چيزيه .

ققنوس گفت...

سلام سوژه ي ارجمند . صبح عالي به خير ...
شيخنا با قسمت دوم داستان بازگشته اند ...

زن ذليل گفت...

چه حال عظيمي كرده اون كه نيومده رفت!

گربه تنها گفت...

این مربوط میشه به ضمیر ناخود آگاه
شاید طرف هنوز نتونسته خودش را ببخشه

خانم هویج گفت...

ووی
دلم یه جوری شد.
سقطش کردم؟؟ به همین راحتی؟
البته ما چه میدونیم! شایدم به این راحتی نبوده واسه ش. به هرحال قول دادم قضاوت نکنم کسی رو

O2 گفت...

احتمالا دختره الان توی بهشته اومده تشکر کنه که نذاشتن به دنیا بیاد

ققنوس گفت...

سلام سوژه بانوي ارجمند ... صبح عالي متعالي .
دعوت مي كنم از شما براي خواندن ادامه ي داستان شيخنا ...

رضا پایافر گفت...

عجب دنیای عجیبیه!!!!!
یکی میاد میره هیچ تاثیری روی بقیه نداره!
یکی میاد میره اما هنوز هست!
یکی میخواییم بیاد اما نمیاد