۱۳۸۹ آذر ۱۳, شنبه

براي ناصر محمد خاني!

حالا ديگه همه چيز تمام شد.  قصه ي لاله  كه 8 سال پيش  تموم شد و اين هم از داستان  شهلا. دوزني كه  وجه مشترك زندگيشون اعتماد به تو بود.
من هيچ قضاوتي نمي كنم . نميدونم  اون كه تا آخر زندگيش تو رو نشناخت بيشتر ضرر كرد يا اين يكي كه  آخرين لحظه هاي زندگيش ناباورانه  تو رو شناخت .  ديدي ؟ چه ساده اي بود. بيچاره!! حتي اون لحظه هم باورش نميشد تو راضي به مرگش بشي. .نميدونم وقتي پسرات  بزرگ بشن و  معني  تعهد و خيانت و دروغ  و عشق و هوس رو بفهمن  چه  حسي پيدا ميكنن . نميدونم. خيلي هم مهم نيست. چيزي كه اذيتم ميكنه، راحت شدن خيالت بود بعد از جون دادن شهلا!!
اون وقتي كه گفتي : "حالا ديگه خيالم راحت شد."
توكه  توي تمام اين 8 سال  چيزي  نگفتي . كاش  اين يه حرفم  نميزدي .

پي نوشت:   اين نوشته ي ققنوس خان را از دست ندهيد.


فقط همين!!


۱۴ نظر:

آوي شن گفت...

اونوقت ملت فكر مي كردن فوتباليست محبوب سالهاي جوونيشون ، لال بوده !!

ققنوس گفت...

سلام سوژه ي گرامي ...
وقتي خدا پول رو بر اساس لياقت به ملت نميده همينه. اين آدم كثافت بايد تقاص پس بده و ميده.

ما(ریحانه) گفت...

سلام.نمیدونم زیاد اهل قضاوت کردن نیستم اما معمولا تاآدم از یه چیزی نگران نباشه خیالش بابت رفع شدنش راحت نمیشه... شاید موضوعی سری چیزی...
به هر حال همیشه راحت تری راه برای آدما ها پاک کردن صورت مسئله است... بعضی وقت ها هم حاضریم همه چیزو فدای آبروی نداشته بکنیم... اینم فکر کنم از اون دست بود... خدا جای حق نشسته...

نويد گفت...

خود خدا مي دونه چجوري اين آدما رو مجازات كنه ... فقط بايد براي اوني كه بهش اهميت ميدين دعا كنيد ...

O2 گفت...

بیچاره دو زن که قربانی هوس بازیش شدن

تاتي گفت...

خودش قاتل هر دوتا زناش هست .آشغلاي هوس باز مثل اين زيادن.

گلچهره گفت...

منم همونی که آویشن عزیز گفت

زن ذليل گفت...

احتمالن منظورش به شهلا نبوده...مثلن يه بادي ممكنه اومده باشه و بي صدا و بي بو رفته باشه..بعدش ايشون كه ديده آبروش حفظ شده ديگه خيالش راحت شده!...سر سنگين شدي اساسي!!!ولي ما كه از رو نميريم

ققنوس گفت...

سلام سوزه ي ارجمند صبح عالي به خير ...

ققنوس گفت...

سلام سوژه بانوی گرامی ...
خیلی خیلی ممنون از لینک مطلب . بسیار منت گذاشتید بر من حقیر.
و ممنون از رای تون . خیلی لطف کردید.

گربه تنها گفت...

نمیدونم چرا بعضی از نظر هام گم میشن
.............
یه چیز را میدونم کسی که از بچگی براش یه دروغ را بگی امکان این که در بزرگی متوجه بشه خیلی سخته
باور نداری ... همین مردم خودمون را ببین که چه جوری بعضی از دروغ ها را چه جوری باور میکنن

مهرداد گفت...

سلام
واقعا درست گفتي. كاش اين حرف هم نمي زد كه با گفتن اين حرف عمق رذالت خودش را به همه نشون داد.
البته يه بخشيش هم تقصير دخترهاست كه از توي تلوزيون يهويي عاشق يكي ميشن انگار كه يه عمره طرف را ميشناسن. هر چي دوست دارند در موردش فكر مي كنند!

شیرخان گفت...

سلام دوست من !
نظری حذف نشده بود ! احتمالا مشکل پرشین بلاگ بوده ، من همیشه از نظراتت استفاده میکنم و از خوندن نوشته هات لذت میبرم دوست من ! ممنونم !

ققنوس گفت...

سلام سوژه ی گرامی ... راستش من کشف کردم چرا بعضی ها نمی تونن واستون نظر بزارن.
سیستم بلاگر به ساعت کامپیوتر شخص حساسه. نباید مثلا سالش عقب تر باشه. من تاریخ کامپیوترم رو بردم سال 2004 دیگه نمیذاشت نظر بزارم. این موضوع رو به ریحانه خانم هم میگم.
شما نیز در جریان باشید بد نیست . برای راهنمایی دیگرانی که مشکل دارند.