۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

قبول كن خواهر ِ من ! قبول كن.

 بقول شاهين نجفي عزيز :"  يه چيز بگم خواهراي مجلس منو ببخشن. گلاب به روتون شما چيزتون ارزش داره .   فكر بد نكن...."
 ميدوني اين خيلي بده كه  كم بياري  وبازم  بنويسي . راست ميگم .  كم مياري . آخه گزارش ِ  خواب و بيداري و آش رشته پختن و كاندوم ِخوب و رام كردن ِ مرد و  دندون درآوردن ِ بچه و دلايل 1000 گانه ي عقب افتادن ِ پريودو ... تو اين موقعيت حال نميده . نه اينكه بيخودي باشه ها باور كن حتي  همون بادي كه از گلوي بچه  بيرون مياد اينقدر لحاظات عاطفي و پزشكي و سلامتي و بهداشتي و رواني ! داره كه اگه بخواي ميتوني يه سمينار پنج ساعته به صرف نهار و چاي و گپ براش بذاري. اما مثل اين ميمونه كه توي گرماي كوير يه كت ِ خز  به يه تشنه ي وامونده ي راه گم كرده بدي. قبول كن هر چي هم گرون قيمت باشه ، بش فاز نميده.اون به كت گرون قيمت يا جوك دسته اول يا دعوت به مسابقه و مهموني نيازي نداره. نيازش آبه. آب! حالا نميتوني  يه استخر آب  بش بدي باشه حرفي نيست. پارچ آب هم ندادي مهم نيست يه ليوان هم كه دستش بدي  زندگي بهش دادي.  كله شقي نكن. خواهر.
خيلي وقت بود وبگردي كه ميكردم و بعضي نوشته هاي بعضي خانمها رو ميخوندم  اين حرفا توي ذهنم مدام سوال ميشد . اما هيچ وقت به صرافت نوشتن و جاري كردنشون  نيفتاده بودم تا اينكه   اين پست  آقاي شير  را خوندم. كامل و مفيد و مختصر. جان خواهر ! چيزي كه لازم داريم : يه جو تعقل و يه نخود فكره .

پي نوشت:  آقايون وبلاگ نويس ، جوگير نشيد . شايد مخاطب شامل شما هم بشود . نه در جنسيت  بلكه در محتوا.

فقط همين!!

۹ نظر:

ما(ریحانه) گفت...

سلام سوژه جان.. دقیقا این موضوعی که میگی دغدغه منم هست.. شده یک هفته هیچ موضوعی به ذهنم نرسیده ولی آپ نکردم چون نخواستم وبلاگم خاله زنکی بشه. مواردی هم که کمی زنانه نوشتم امکان نداشته حرفی برای زدن نداشته باشه. اما بعضی خانم ها مثل این پیرزن هایی که دم در میشینن و هی غیبت این واون رو میکنن و از سوراخ موش دیوار فلان همسایه هم غافل نمیشن عمل میکنن. خدارو شکر که هیچ کدوم از دوستای خانم مجازی من این شکلی نیستن..

ققنوس گفت...

سلام سوژهي محترم و ارجمند ...
من مطلب شير خان رو خوب مطالعه كردم و بايد بگم اصلا بحث جنسيتي نيست. اما باور بفرماييد بعضي از بانوان محترم ديگه گندش رو در آوردن.
شما و ريحانه خانم به طور مثال فوق العاده زيبا مي نويسيد و نوشته هاتون برام عزيز هستش. اما بعضي ها واي ...

ماهی تنگ بلور گفت...

نمیدونم من مخاطب بودم یا نه واسه همین نمیتونم نظر بدم ولی باهات موافقم باید متمرکز بودرو فرنگ سازی

نويد گفت...

سلام ...
خدا رو شكر من چون از طريق دوستانم با وبلاگ هاي مختلف آشنا شدم هميشه وارد وبلاگ هاي خوب و مفيد شدم ، حالا چه خوشم بياد ازش چه نياد هيچ كدوم خاله زنكي نبودن . ولي مي دونم از اين وبلاگ هاي بي محتوا زياده ... مطلب شير خان رو هم خونده بودم ... اون هم مثل اينكه بد جوري آسي شده بوده از دست اين وبلاگ نويسا ... به هر حال اميدوارم كه همه واسه خواننده ي وبلاگشون ارزش قائل بشن و چرت و پرت ننويسن .

بی سرزمین تر از باد گفت...

سلام
خوشبختانه یا بدبختانه دوستانی که من باهاشون در ارتباطم خیلی اهل این خاله زنک بازیها نیستن اما در کل به قول مرحوم دکتر مصدق:
درد من حصار برکه نیست
درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است.

ناشناس گفت...

سلام سوژه بانوي ارجمند ... عصر جمعتون بي دلتنگي ...

گلچهره گفت...

مرسی از تلنگر شما و شیرخان

ققنوس گفت...

سسلام سوژه ي محترم .... روز خوبي داشته باشيد.

آوي شن گفت...

سعي مي كنيم نريم اينجور جاها ! ولي خب بعضي وقتا آذم گذرش ميفته ديگه !!