۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

ماه شكم !

محرم  باز محرم  باز محرم.
صبح اول وقت و صبحانه ي شركت و جميع  كارمندا ي سياهپوش به عزاداري و صبحانه خوردن.
دسته هاي عزاداري و بلندگوهاي فعال مسجد تا ساعت 12 شب و گريه و تو سر زدن و حسين حسين گفتن و قمه زدن و صد تا ادا و اطوار ديگه.
من كه يادم نمياد ولي اينطور كه نوشتن و ميگن  ايشون  در راه خدا شهيد شد كه بگه
                            "  فقط  خدا را بپرستيد و تنها از او ياري بجوييد.  "
حالا چرا نتيجه ي اون همه  دلاوري و رشادت همين چارتا خورش قيمه و قمه و سينه زني شد ، فكر كنم فقط خدا ميدونه.
چه زجري ميكشه امام حسين بينوا . اون از تنهايي تو صحراي كربلا . اينم از تنهايي تو دلاي ميليوني طرفدارهاش.
اونجا تنها موند وسط دشمناش. اينجا تنها مونده وسط دوست نماهاش كه دهنشو بستن وبا اسمش شكم سير ميكنن و فيلم بازي ميكنن.
خيلي غريب و تنهاس امام حسين.
 فقط همين !!

۶ نظر:

پرشکوه گفت...

خدا نکنه آدم تنها باشه که همه جا تنهاست!
خدا نکنه حرف ادم رو نفهمند که همیشه نمی فهمند!

خداییش امام حسین رو کسی درک نکرد درک نکرد که چی می خواد بگه چرا رفت چرا کشته شد چرا؟ چرا؟

ماهی تنگ بلور گفت...

بابا امام کجا بود اینا دنبال یه پالونین بذارن رو دوش ما،کی از امام حسین بهتر

نويد گفت...

مررررسي ... هي منتظر بودم ببينم كي اين حرفها رو ميزنه كه شما اوليش بوديد . با تمام حرفهاتون هم موافقم ...

گربه تنها گفت...

من که در ایم محرم خانه نشین میشم ...چون اگر برم بیرون شیطنتم گل میکنه کار دست خودم میدم

نويد گفت...

سلام ... حل معما ها رو گذاشته ام . اگه تمایل داشتید یه نگاه بندازید ...

رضا پایافر گفت...

آقا من گیج شدم!!!
یکی به دادم برسه!!!
هر کسی یه حرفی میزنه!!!!
الآن کی یزیده من برم دهنشو سرویس کنم؟؟؟