۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

پول نفت!

ميگم :  يارانه ها رو هم به حساب ريختن.
ميگه :  به ما چه ؟!
ميگم :  اگه گذاشته بودي ثبت نام كنيم ، حداقل پول يكي از قبضامون كه از توش در مي اومد.
ميگه:  با پولي كه توي حساب باشه و نتوني برداشت كني ، فقط ميشه قبض  " خيلي  سرخوشي " رو   پرداخت كرد!!
ميگم : سلطان جان !!  اين پول سهم  نفتمونه كه سي سال بود   نتونسته بود  بياد سر سفره هامون. ميخواست بياد تو  حساب بانكيمون  كه اونم تو نگذاشتي.
ميگه :بازم ميگم ! ما را به خير تو اميد نيست ،محمود !! شر مرسان.
ميگم : من نميدونم . اون موقع هم همين حرفو زدي. تو سهم نفت خودتو اگه ميبخشي به من و دمبه و لاك پشت   ربطي نداره. ما سهم نفتمونو ميخوايم.!! يالا!!!
تابي به سبيل مبارك ميده و
ميگه : ضعيفه !!  اگه  خودم اين پول رو ماهيانه  به حساب تو و بچه هات بريزم ، حله؟
فكري ميكنم و 
ميگم : اگه به هر كدوممون  دو برابر بدي . اونم نقد،  جرينگي. پول  بچه ها رَم بدي دست خودم  حل ميشه.
صداشو كلفت ميكنه و 
ميگه: من كه از اول  گفتم  ما را به  خير  تو اميد نيست . شر مرسان . محمود!!
و  پايان مكالمه  با لبخند موذيانه و نگاه بدجنسانه من.

فقط همين!!

۹ نظر:

ققنوس گفت...

سلام سوژه ي گرامي ... اي بابا ... يارانه سيخي چنده ؟!!

گلچهره گفت...

آقای خانه هم اهل دل هستن ظاهرن

خانم هويج گفت...

ايول
حتما بگير حقت رو از سلطان!

تاتي گفت...

اي بابا گير دادي به آقاي سلطان چرا:d
پس الكي بحث يارانه رو كشيدي وسط اي ناقلا :d

ماهی تنگ بلور گفت...

از دست تو دختر...حرفش منطقیه خیلی هم منطقیه،خدایی کارت درسته ها،زن ایرونی زن ایرونی میکن یه چی میدونن پس!!!!

o2 گفت...

پس مشکلات مملکت به صورت خشکه حل میشه ؟

http://devil-angel.blogsky.com گفت...

گلم من الان کمی مست هستم
پس زیاد نمیفهمم چی میگی
اما با توجه به این که شما فعلا نمیتونید از حسابتون پولی بر داشت کنین و با توجه به این که ایران بالای 70 ملیون جمعیت داره و هر خانواده ماکسیمم 7 نفره هستش
÷س حد اقل 1 ملیون حساب بانکی باز شده
و برای هر حساب 5 هزار تومان معادل 5 دلار میخواد
پس با این حساب دولت معادل 50 ملیون دلار از مردم پول گرفته که کسی حق برداشتش را نداره

چه کلاه گشادی سر مردم رفته :))
.
ببخش اگر پر چونگی کردم .... کمی مست هستم

سوژه گفت...

گربه جان. تو كه مستيت اينه، پس هشياريت چقد هشياريه!!
گفتم كه ما اصلا ثبت نام نكرديم براي يارانه. هيچ حسابي هم باز نكرديم. اما اين حساب سرانگشتي تو خيلي تيزبيني ميخواد. آفرين.

زن ذليل گفت...

خدا رو شكر و هزار ماشالله سلطان انگار كار و درآمد قابل توجهي دارند...100 برابر بشه انشالله و احسنت به اين شكم سيري و مناعت طبع