۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

سفر بدون ويزا!

نه اينكه ديگه غمي نيست و همه چيز روبراهه و هيچ مشكلي  هيج جا نيست،بد نيست به اتفاق خانواده تعطيلات آخر هفته رو يه مسافرت  خارج كشور بريد.
نگران نباشيد اگه نميدونيد كجا ميخواين برين. اينم ليست كشورهايي كه ايرانيان را بدون رواديد راه ميدن:

 دومينيکا،  بنگلادش، اندونزی، لائوس، ماکائو، مولداوی، مالزی، نپال، عمان، سری‌لانکا، تيمور شرقی، کوزوو، جزاير کوک، ايالات فدرال ميکرونزی، نيووی ، پالائو ، اکوادور ، هائيتی، نيکاراگوئه، ونزوئلا، ارمنستان،ساموآ ، تووالو، سوريه ،کيپ ورد، کومور، جيبوتی، کنيا، ماداگاسکار، موزامبيک، سيشل، تانزانيا، توگو، اوگاندا، بوليوي "
 
راستش من كه موندم  كدومشو انتخاب كنم . اينقد كه متنوع و شيك و توريستي ان اين كشورا . شما رو نميدونم.
فقط دنبه ميگفت: يه وقت تووالو رو انتخاب نكنيد. شايد پر از توالته و بوي بد همه جاش مياد. لاك پشته ( خواهرش)  هم ميگفت : يه وقت هائيتي نريم، زلزله مياد. فكر كنم بقيه جاها مشكلي نداشته باشن!

فقط همين!!

۹ نظر:

خانم هويج گفت...

دست گلت درد نكنه واقعا!
من همين جا ميمونم آخر هفته. مرسي

ماهی تنگ بلور گفت...

تو اصلا فک میکردی این همه کشور رو کره زمین هست؟!!!

کیامهر گفت...

من می خوام برم توالو
بالاخره یه جایی باید باشه تا آدم خودش رو خالی کنه

ولی از حق نگذریم تا حالا اسمشم نشنیده بودم

خانم هويج گفت...

سوژه جونم
عموهاي من دايي هاي آقاي هويجن. واسه اينه كه باهاشون رودرواسي نداره

گلچهره گفت...

خانم افغانستان رو یادت رفت .بعد ببخشید اینایی که میگی کجای نقشه ان؟ مثلاایالان فدرال میکرونزی کجا میشه اصلا اسمشم تا حالا نشنیده بودم

سوژه گفت...

عزيزم منم نميدونم . ولي دفتر محترم رياست جمهوري با اون روابط عمومي بالا كه تونسته اينهمه دوست برامون پيدا كنه . حتما ادرسشونو داره. يه مكاتبه كني كارتو راه ميندازن.

تاتي گفت...

سلام خانوم:d تو وب ماهي نظرت رو خوندم خوشم اومد زياااد گفتم بيام اينجا ببينم چه خبره خلاصه اينكه اكثر پستات رو خوندم بازم خوشم اوووومد زيااااااااااد :d بازم ميام با اجازتون :d

ققنوس گفت...

سلام سوژه ي گرامي ... آره والا ما كه پر هستيم از شادماني و بي غمي .

پرشکوه گفت...

من که تصمیم دارم یه آخر هفته برم تووالو اخه کشور با این مساحت جمع و جور پیدا نمیشه چون این کشور دیدنی فقط 27 کیلومتر مربع جمعیت داره و 228 امین کشور از نظر مساحته یعنی هفتمی کشور از پایین جدول مساحت کشورها.
فکر کنم یه روزه همه سوراخ و سنبههاش رو بتونم ببینم!؟)