۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

اين لكه هاي دل ما...

خيلي چيزا هست كه يه عمر از ياد آدم نميره .
فيلم " خانه اي برروي آب "  فرمان آرا  را اگر ديده باشي ، دستت مياد  كه چي ميگم.
اونجا كه دكتر به پدر پير و خانم بازش توي خانه سالمندان ميگه: " اونروزو هيچ وقت از يادم نميره! روزي كه يواشكي بديدن مامان  كه قهر كرده بود رفتم،  وقتي  تو فهميدي و هر چي فحش بي ربط وناجور بلد بودي به يه پسر 11 ساله دادي ! "
بعد فيلم ميره تا اونجا كه پسر ِدكتر بش ميگه: " منو گذاشتي روي بلندي و بم گفتي بپر! من پريدم وتو جاخالي دادي. هيچ وقت يادم نميره كه به تو اعتماد كردم و تو جا خالي دادي. "

 حرف بهترين ها و بدترين ها نيست .حرف خوبي و بدي  هم نيست. موضوع از ياد نرفتني هاست.اون لكه ها رو ميگم.  اون لكه هايي كه  از رفتار و احساس ديگران روي فرش دلت  ميشينه و گذر عمر كه مثل وايتكس همه چيزو كمرنگ ميكنه هم نميتونه اين لكه ها رو  پاك  كه هيچي حتي كمرنگ كنه.
هر وقت يادشون  مي افتي ، انگار كه تازه اتفاق افتاده، ميسوزي وميسوزي و ميسوزي.
 اينطوري ميشه كه يه  چيزايي  يه عمر از ياد آدم نميرن .


فقط همين!!

۱۱ نظر:

خانم هويج گفت...

خوب ميفهمم چي ميگي. از اين لكه ها يه عالمه رو دل من افتاده. گذر زمان هم كمرنگشون نكرده. يه سري هاش هست كه روز به روزم پر رنگ تر ميشه. امان از دست آدمها

مرضیه گفت...

آخ خانوم.چقد خوب گفتی....گریه ام گرفته...

پرشکوه گفت...

فرش پر نقش و نگار دلمان پر از این لکه های پتک نشدنیست. کیست که دریابد؟

ققنوس گفت...

آاااه ...
مي فهمم ... من از اين دست خاطرات زياد دارم...و واقعا مثل خوره به جون آدم مي افته و بيرون نمي ره ...

کیامهر گفت...

درسته
بعضی چیزها فراموش نمیشن
اما گاهی فراموش نکردن تلخی ها
جز اذیت کردن خود آدم هیچ فایده ای نداره
گاهی فراموشی بد نیست
نعمته

ماهی تنگ بلور گفت...

بگذر و ببخش شاید بهتر باشه

طلوع گفت...

به قول هدایت بعضی فکرها مثل خوره روح آدم رو می خورن و ..

O2 گفت...

آره منم دلم لک زیاد داره هر کاری هم می کنم پاک نمیشن

شگفت انگیز گفت...

:d

ماه گیر پیر گفت...

می فهمم

خانم هويج گفت...

ممنون عزيزم. ان شا الله همه ي دوستاي خوب من هم 100 سال خوب و خوش و سالم و يلامت زندگي كنن.