۱۳۹۱ مهر ۵, چهارشنبه

دنياي بي كينه ، روياي من اينه!

رويايي  دارم  من از جنس  آزادي
روياي يك رقص بي وقفه از شادي !...

فك  كن!!!    يك رقص بي وقفه از شادي
رقص باشه ،  بي وقفه باشه ، شادي هم باشه  !
 صبح اول وقت  توي راه اداره  توي ماشين، گوش ميكنم به شادمهر و ابي . وقتي طنين صداش  از قله روحم سرازير ميشه مثل آبشاري از اميد بر تك تك سلولهاي بي خاصيت شده  وجودم.و جون ميگيره احساسم و اميدهام.باز آرزو ميكنم روزهاي خوبي كه بي دغدغه مذهب و جنسيت و مليت ، تنها به اعتبار انسان بودن و درستكاري ، بشه روي اين زمين راه رفت و خزيد و نفس كشيد.
باز دل ميبندم  و اعتماد ميكنم به اين اميدها.
اميد دارم . اميد دارم .
 روياي دارم من  از جنس بيداري
 رويايي پايان اين درد تكراري!

فقط همين!!



۳ نظر:

پرشکوه گفت...

روزهات پر امید.

ياس وحشي گفت...

درود بسيار رفيق جان...
عجب پستِ خوبي بود...
كلي كيف كردم.
ايشالا كه زودتر محقق مي شود.
اميد...

ماهی گفت...

واقعا رویای ما اینه :(